فروش خودرو | تحویل به روز خودرو | فروش فوری خودرو | خودرو |

فروش خودرو | تحویل به روز خودرو | فروش فوری خودرو | خودرو |

فروش خودرو |سایت تخصصی خودرو |فروش خودرو| قیمت خودرو |خودرو |ایران خودرو|سایپا|پارس خودرو|گروه بهمن|مشخصات فنی خودرو|اطلاعات فنی خودرو|اخبار خودرو|مقالات خودرو|گالری تصاویر خودرو|فروش خودرو|
فروش خودرو | تحویل به روز خودرو | فروش فوری خودرو | خودرو |

فروش خودرو | تحویل به روز خودرو | فروش فوری خودرو | خودرو |

فروش خودرو |سایت تخصصی خودرو |فروش خودرو| قیمت خودرو |خودرو |ایران خودرو|سایپا|پارس خودرو|گروه بهمن|مشخصات فنی خودرو|اطلاعات فنی خودرو|اخبار خودرو|مقالات خودرو|گالری تصاویر خودرو|فروش خودرو|

همه چیز درباره هایما موتورز شریک احتمالی ایران خودرویی ها + تصاویر

همه چیز درباره هایما موتورز شریک احتمالی ایران خودرویی ها + تصاویر

فروش خودرو، بعد از سایپایی ها این بار نوبت ایران خودرویی هاست تا شریکان جدید خود البته نه خودروسازان اروپایی و بزرگ بلکه خودروسازان چینی همانند چانگان و هایما موتورز را معرفی نمایند، در سالهای اخیر با فشارهای تحریم خودروهایی همانند پژو 207 و سوزوکی گراند ویتارا و کیزاشی کم کم از سبد فروش ایران خودرویی و مگان و نیسان تیانا با تولیدی اندک به سمت  حذف شدن رفتن، اکنون این شرکت قصد دارد تا یک شاسی‌بلند را از محصولات هایمای چین به تولیدات خود اضافه کند. احتمالاً این خودرو در ایران خودروی خراسان به روی خط تولید خواهد رفت و با وجودی که همچنان از ادامه تولید سوزوکی گرندویتارا در این شرکت دفاع می‌شود، اما می‌توان انتظار داشت که این شرکت؛، از هم‌اکنون آلترناتیو این محصول را آماده کرده است

در چین سازندگان در سه رده کیفی محصولات خود را برای بازارهای مختلف تولید می‌کنند. قسمتی از این تولیدات حتی شامل مونتاژ یا ساخت محصولاتی بسیار سطح بالا نظیر تبلت های معروف و خودروهای برندهای معتبر می‌شود. در رده بعدی محصولاتی با کیفیت بالا و نه ممتاز جای می‌گیرند. هایما به همراه جیلی در همین رده‌بندی قرار دارند. البته این رده‌بندی توسط وزارت صنایع این کشور تعیین می‌گردد. در هر صورت تعیین کیفی یک محصول تنها از روی کاغذ امکان‌پذیر نیست و نیاز به آزمونی طولانی‌مدت و قرار گرفتن در شرایطی واقعی دارد.

هایما در سال 1992 تأسیس شده است. این شرکت با مشارکت FAW و هاینان برای عرضه خودروهای مزدا در چین شروع به کار کرد. هنوز هم طیف وسیعی از محصولات این شرکت متعلق به مزدا می‌باشد. البته در سال 2009 همکاری و مشارکت با مزدا به علت کپی بدون مجوز یکی از محصولات این شرکت به پایان رسیده است. همان‌طور که مشاهده می‌نمایید، این شرکت بسیار جوان و بدون تجربه است و شاهد اولین محصولات نیمه مستقل آن هستیم.
با اینکه هنوز مدل انتخابی برای عرضه در ایران رسماً اعلام نشده، اما با توجه به شاسی‌بلند بودن آن، ما تصمیم گرفتیم در ابتدا از محصول رده‌بالای این شرکت شروع کنیم. هایما S7 بزرگ‌ترین و گران‌قیمت‌ترین خودروی شاسی‌بلند این شرکت چینی محسوب می‌شود.
طبق انتظار، طراحی و پلتفرم این خودرو از روی مزدا CX 7 برداشته شده است. حتی آرم و لوگوی این شرکت نیز شباهت زیادی به مزدا دارد. درمجموع طراحی این خودرو دلنشین است حتی اگر مشابه یا کپی محصولات دیگر باشد. چراغ‌ها و جلوپنجره نیز طراحی هماهنگ و زیبایی دارند. خطوط پهلویی بدنه نیز یک حالت دینامیک به آن بخشیده‌اند.
درون کابین برای پنج مسافر فضای مناسبی وجود دارد. در واقع این فضا به اندازه کافی بزرگ است و برای سر و پای سرنشینان محدودیتی وجود ندارد. با این وجود برخلاف انتظار فضای بار چندان بزرگ نیست.
فضای داخلی با روکش چرم مصنوعی به صورت استاندارد پوشش داده شده است. صندلی‌های الکتریکی با تنظیم چند جهته و گرمکن درونی، سیستم تهویه مطبوع خودکار و کروز کنترل نیز به صورت استاندارد در این خودرو وجود دارند.
برای تأمین انرژی از موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری 16 سوپاپ با زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها استفاده شده است. این موتور از طریق یک گیربکس پنج سرعته دستی و یا اتوماتیک تنها می‌تواند چرخ‌های جلو را به گردش درآورد. بیشینه نیروی تولیدی 147.5 اسب بخار در دور موتور 6000 می‌باشد. گشتاور نیز در دور 4500 نهایتاً به 180 نیوتن متر می‌رسد.
اطلاعات فنی منتشره از این خودرو بسیار محدودند و حتی در سایت خود سازنده نیز اشتباهاتی نظیر ذکر واحد کیلووات برای گشتاور جای تعجب دارد!در بخش قیمت این خودرو در حد چری تیگو و کیا سول به فروش می‌رسد و البته لااقل نسبت به تیگو یا ام وی ام X33 در ایران از طراحی به‌مراتب بهتر و کیفیت بالاتری سود می‌برد.
تجهیزات رفاهی کامل و ایمنی مناسب با استفاده از سیستم‌هایی نظیر ESP، کنترل و نمایش فشار باد تایرها، 4 سنسور رادار، فرمان بشکن و پشت‌سری‌های فعال، ارتفاع مناسب کف برای حرکت در خارج از جاده، فنربندی و تعلیق مناسب و طراحی خوب از نکات مثبت این خودرو به شمار می‌آیند.

تصاویر جانبی : برای مشاهده سایز واقعی، روی هر کدام کلیک کنید.

دنا با ظاهری جدید و گیربکس اتومات و موتوری جدید می آید! + تصاویر

پارس 


فروش خودرو، در سراسر دنیا تصاویر جاسوسی از خودروهای کمپانی های سازنده خودرو پیش از رونمایی از آنها در بازار خودرو امری عادی می باشد، اما این امر در میان خودروسازان داخلی که تعداد خودروهای داخلی آنها بسیار کم است باعث هیجان می شود.

دنا با ظاهری جدید و گیربکس اتومات و موتوری جدید می آید! + تصاویر

همان‌طور که اشاره شد ایران‌خودرو قبلاً در مورد عرضهٔ مدلی از دنا مجهز به موتور توربوشارژ، جعبه‌دنده اتوماتیک و امکانات بیشتر صحبت کرده بود که با توجه به روال رایج نام‌گذاری‌های این شرکت احتمالاً نام دنا ELX را یدک می‌کشد.

دنا با ظاهری جدید و گیربکس اتومات و موتوری جدید می آید! + تصاویر

تغییر خطوط بدنه در طرفین و تغییر فرم درب‌های عقب و حذف لچکی این درب‌ها از معدود تغییراتی است که در این خودرو به چشم می‌خورند. به نظر می‌رسد ایران‌خودرو به این نتیجه رسیده که مشتریان دنا را خودرویی کاملاً جدید و مستقل نمی‌دانند بنابراین نهایت سعی خود را در تغییر قسمت‌هایی از بدنه که یادآور خودروی سمند است به انجام رسانده. ضمن اینکه همان‌طور که در تصاویر مشخص است فضایی برای نصب سانروف در سقف وجود دارد. اما پاشنه آشیل طراحی دنا سپر عقب این خودرو است که تناسبی با پیکرهٔ کلی خودرو ندارد و انتظار می‌رود که در این مدل اصلاح شود و خوشبختانه در تصویر مربوط به خبر تأسیس شرکت طراحی خودرو با مشارکت ایتالیا گوشه‌ای از نمای عقب دنا با طراحی متفاوت سپر عقب به چشم می‌خورد.

دنا با ظاهری جدید و گیربکس اتومات و موتوری جدید می آید! + تصاویر

موتور ملی EF7 مجهز به توربو شارژر پروژه ایست مشترک بین شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو ایپکو و F.E.V آلمان که چند سالی در حد نمونه‌های اولیه و تحقیقاتی باقی مانده و احتمالاً به دلیل تحریم‌ها متوقف شده بود. این موتور با ۱۶۴۵ سی‌سی حجم ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه قرار است تا پاییز امسال بر روی خودروی سورن به بازار عرضه شود. در کنار موتور ملی این خودرو برای اولین بار از جعبه‌دنده ملی نیز سود خواهد برد که به گفته ایران‌خودرو از نوع خودکار AMT و ۶ سرعته است.

دنا با ظاهری جدید و گیربکس اتومات و موتوری جدید می آید! + تصاویر

در مجموع و با توجه به ویژگی‌های فنی جدید، تولید این خودرو را می‌توان گامی روبه‌جلو برای صنعت خودروسازی کشور تلقی کرد و در صورت عرضه اگر درگیر مشکلات کیفیتی و قیمت‌گذاری نامناسب نشود با توجه به سود بردن از امکانات و قوای فنی مناسب، به‌راحتی می‌تواند به رقابت با خودروهای هم‌رده در بازار ایران بپردازد.
هرچند ایران‌خودرو هنوز هیچ اظهارنظری در مورد زمان عرضه این خودرو نکرده است اما با توجه به فراهم آمدن بستر تولید به نظر می‌رسد که تا پایان سال ۹۴ این خودرو وارد خط تولید خواهد شد.

سلریو،سوییفت و سیاز محصولات جدید سوزوکی ایران + مشخصات

سلریو،سوییفت و سیاز محصولات جدید سوزوکی ایران + مشخصات





قرارداد تولید گرند‌ویتارا و کیزاشی در حالی رنگ و بوی ژاپنی را در فضای فرانسوی ایران‌خودرو پخش کرده بود که ماهیت اصلی سوزوکی در جهان با خودرو‌های ارزان و اقتصادی این شرکت شناخته می‌شود.فروش خودرو، محصولاتی که بازار اقتصادی کشور بزرگی مانند هند را کاملا در اختیار گرفته است و هیچ خودروساز بزرگی در جهان توان مقابله با آن را ندارد.یکه‌زارع، مدیرعامل ایران‌خودرو که از قرارداد سوزوکی با ایران‌خودرو هیچ سهم فکری ندارد، در کنفرانس خبری هفته گذشته ضمن اعلام اخبار خوب از محصولات جدید ایران‌خودرو با شرکای اروپایی و آسیایی‌، از شانس عرضه ۳ محصول سوزوکی توسط ایران‌خودرو خبر داد. این خبر در حالی اعلام شد که مذاکرات ایران‌خودرو با فولکس واگن نیز در جریان است اما ۳ محصول سلریو‌، سوئیفت و سیاز خودرو‌هایی هستند که در صورت عرضه می‌توانند در بازه قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون‌تومان قرار بگیرند و احتمال حضور این خودرو‌ها می‌تواند مکمل سبد محصولات احتمالی فولکس‌واگن به عنوان شریک احتمالی آینده ایران‌خودرو تا بازه قیمتی ۱۰۰ میلیون‌تومان و فراتر باشد.

واکسن هندی برای بازار ایران

سوزوکی سال گذشته با تولید ۲.۸۸ میلیون دستگاه انواع خودرو بعد از گروه پژو- سیتروئن در رتبه دهم بزرگ‌ترین خودروسازان جهان از نظر تیراژ قرار گرفت. این آمار در حالی سوزوکی را به جایگاه دهم رسانده که زیرمجموعه این شرکت در هند یعنی ماروتی-سوزوکی به‌تنهایی یک‌میلیون و ۱۴۸ هزار دستگاه از آن را به‌تنهایی تولید کرده است و اگر قرار بود به عنوان خودروسازی مستقل در این رده‌بندی حضور داشته باشد، موفق به کسب رتبه پانزدهمین خودروساز جهان قرار می‌گرفت.
ماروتی بر اساس آمار‌های تجمیعی سال ۲۰۱۴ و نیمه نخست سال ۲۰۱۵ حدود ۵۰ درصد از کل بازار خودرو هند را در اختیار دارد و این کسب سهم به لطف محصولات اختصاصی این خودروساز برای بازار هند اتفاق افتاده است‌.
بر اساس جدیدترین آمار حدود ۵۰ درصد سهم بازار خودروهای هند در اختیار کلاس‌ هاچ‌بک است و ماروتی با ۷ محصول از مجموع ۱۴ مدلش در این کلاس جای نفس‌کشیدن برای رقبا باقی نگذاشته است. حدود ۲ سالی است که مدل‌های دزیره‌، سوئیفت و آلتو از این کمپانی در صدر جدول پرفروش‌ترین‌ها قرار دارند و هیوندای‌، ماهیندرا و هوندا نیز با ‌هاچ‌بک‌های کوچکشان این ۳ مدل را تعقیب می‌کنند اما نتیجه نهایی نشان‌دهنده صدرنشینی ماروتی با اختلاف فاحش نسبت به رقیبی مانند هیوندای یا ماهیندرا در رتبه دوم و سوم است.
تمامی این موفقیت‌ها تنها به واسطه مهندسی سوزوکی ژاپن در قالب محصولاتی است که عطش بازار هند را سیراب می‌کند. این آب حیات قرار است سبد محصولات اقتصادی ایران‌خودرو را تکمیل کند و شاید به رویای ۱۰‌ساله جایگزینی پیکان به عنوان خودرویی ارزان‌قیمت جامه عمل بپوشاند. پیش‌تر قرار بود رانا گزینه‌ای احتمالی برای جایگزینی پیکان باشد که با مهندسی غلط به اشتباه به نسخه ارزان پژو ۲۰۶ با حدود ۱۳ میلیون تومان قیمت بیشتر از پراید بدل شد تا ایران‌خودرو رویای جایگزینی پیکان را به فراموشی بسپرد. از بین ۳ گزینه اعلام شده توسط یکه‌زارع در کنفرانس خبری هفته گذشته تنها مدل سوئیفت در بین پرفروش‌های هند قرار دارد و سلریو نیز در رتبه‌های پایین جدول اما در بین ۱۰ خودرو برتر به چشم می‌خورد اما سدان سیاز نیز چندان دست و پا بسته نیست و به‌تازگی در حال گرفتن سهم از بازار ‌هاچ‌بک‌پسند هند است. با این حساب باید دید که آیا واکسن هندی ایران‌خودرو به مذاق بازار خودرو ایران نیز خوش می‌آید و درخشش سوزوکی در هند ایرانیزه می‌شود یا خیر؟

سوزوکی سوئیفت (Swift)

مشهور‌ترین و نام‌آشناترین محصول سوزوکی که قرار است به سبد محصولات ایران‌خودرو اضافه شود، مدل سوئیفت(Swift) است‌. این‌ هاچ‌بک کلاس B برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ میلادی توسط سوزوکی به بازار‌های بین‌المللی معرفی شد و در سال ۲۰۰۵ ماروتی هند نسخه اختصاصی خودش را بر پایه نسل دوم آن روانه بازار هند کرد‌. ماروتی پیشرانه ۱.۳ لیتری بنزینی سوزوکی با کد M13A را کنار گذاشت و پیشرانه سری K با حجم ۱.۲ لیتر را جایگزین آن کرد تا ارزان‌سازی تا حد نهایی انجام شود. با توجه به گفته‌های یکه‌زارع مدیرعامل ایران‌خودرو در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خودرو‌امروز (‌صفحه۲) در زمینه توسعه پیشرانه ۱.۲ لیتری در ایران‌خودرو پیش‌بینی می‌شود منظور سری K موتورهای ماروتی-سوزوکی باشد که در بازار هند روی سوئیفت نیز قرار می‌گیرد. این پیشرانه توانایی تولید حداکثر قدرت ۸۴ اسب بخار را داراست و حداکثر گشتاورش نیز به ۱۱۵ نیوتن‌متر می‌رسد که اعدادی مشابه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را نشان می‌دهد‌. سوئیفت از گیربکس ۵ سرعته دستی برای انتقال قدرت به محور جلو بهره می‌برد. این خودرو در نسخه ژاپنی با بهره‌گیری از پیشرانه ۱.۴ لیتری که باز هم در سبد تولیدات ایران‌خودرو به چشم می‌خورد، امکان بهره‌گیری از گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک را نیز فراهم می‌کند.طول، عرض و ارتفاع این خودرو ابعادی کاملا مشابه پژو ۲۰۶ را نشان می‌دهند. با توجه به شباهت این خودرو به ۲۰۶ بعید نیست ایران‌خودرو بعد از کاهش همکاری با پژو روی آن به عنوان یک جایگزین اقتصادی حساب باز کند. قیمت این خودرو در مدل بنزینی با گیربکس دستی در بازار هند بسته به تیپ و نوع آپشن‌ها از ۷.۲ تا ۹.۷ هزار دلار متغیر است و پیش‌بینی می‌شود با قیمتی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون‌تومان به بازار ایران عرضه شود.

سوزوکی سلریو (Celerio)

مدیرعامل ایران‌خودرو در کنفرانس خبری هفته گذشته اعلام کرده است که بیشترین سرمایه‌گذاری این شرکت برای تولید روی مدل سلریو خواهد بود و این ‌هاچ‌بک کوچک سوزوکی (کلاس A) احتمالا بیشترین سهم از سبد خودروهای اقتصادی ایران‌خودرو را در اختیار خواهد گرفت. سلریو یکی از محصولات اختصاصی ماروتی- سوزوکی است که در هند و تایلند به تولید می‌رسد. این‌ هاچ‌بک کوچک برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ میلادی به بازار هند معرفی شد و تنها طی یک سال حضور در بازار هند موفق به کسب حدود ۳ درصد از سهم کل بازار خودرو این کشور شد. سلریو در بازار هند به‌تنهایی توانسته هوندا بیرو‌، فورد فیگو‌، هیوندای i10‌، شورولت بیت و نیسان میکرا را در کوچک‌ترین کلاس ‌هاچ‌بک‌های هند پشت سر بگذارد. سلریو از معدود خودروهای بازار هند است که توسط موسسه معتبر EuroNCAP در زمینه ایمنی مورد آزمایش قرار گرفته و از مجموع ۵ ستاره موفق به کسب ۳ستاره ایمنی شده است. سلریو در بازار هند با ۲ پیشرانه یک لیتری بنزینی و ۸۰۰سی‌سی دیزل به بازار عرضه می‌شود. پیشرانه ۳ سیلندر ۱۲ سوپاپ این خودرو توانایی تولید حداکثر قدرت ۶۸ اسب بخار قدرت و ۹۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد که روی کاغذ اعدادی مشابه پراید (با پیشرانه HP+ ارتقا‌یافته) را نشان می‌دهد اما وقتی نوبت به سیستم انتقال قدرت می‌رسد سلریو به گزینه‌ای جالب برای ایجاد تنوع در بازار بدل می‌شود. این خودرو در مدل پایه به گیربکس ۵ سرعته دستی مجهز است اما امکان انتخاب گیربکس نیمه‌اتوماتیک (AMT) و یا گیربکس اتوماتیک CVT نیز برای آن فراهم است؛ هر‌چند بازار ارزان‌پسند هند چندان از مدل‌های غیر‌دستی استقبال نمی‌کند. وزن خالص سلریو تنها ۸۱۰ کیلوگرم یعنی ۱۰۰کیلوگرم کمتر از سایپا ۱۱۱ است و طول آن نیز ۷ سانتی‌متر عدد کمتری از طول سایپا ۱۱۱ را نشان می‌دهد. سلریو با گیربکس ۵ سرعته دستی صفر تا ۱۰۰کیلومتر را در ۱۴ ثانیه طی می‌کند و مصرف سوخت ترکیبی آن تنها ۴.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. این‌ هاچ‌بک کلاس A همچنین در مدل ۴ سرعته اتوماتیک هر چند شتاب ناامید‌کننده ۱۷ ثانیه‌ای دارد اما مصرفش تنها ۵.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را نشان می‌دهد. قیمت پایه این  خودرو در مدل مجهز به گیربکس دستی و پیشرانه یک لیتری بنزینی حدود ۶ هزار دلار است و برای نسخه فول مجهز به گیربکس AMT (‌نیمه اتوماتیک‌) حدود ۷.۸ هزار دلار است که با این شرایط احتمال عرضه این خودرو با قیمت ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان را تقویت می‌کند. با توجه به گفته‌های یکه‌زارع، مدیرعامل ایران‌خودرو مبنی بر سرمایه‌گذاری روی این مدل بیش از ۲ گزینه دیگر به نظر می‌رسد سلریو قرار است در نسخه دستی با قیمتی حدود ۲۵ میلیون‌تومان به سلطنت دیرینه پراید خاتمه دهد.

سوزوکی سیاز (CIAZ)

در حالی که سوزوکی ژاپن همچنان به تولید سدان و کراس‌اوور مطرح با نام SX4 ادامه می‌دهد‌، ماروتی سوزوکی هند سال ۲۰۱۴ راهش را با عرضه مدل سدان سیاز از SX4 جدا کرد تا بیشتر با ذائقه بازار هند سوزوکی را تطبیق دهد. سیاز با طول ۴۴۹۰ میلی‌متر حدود ۱۵سانتی‌متر طویل‌تر از تندر۹۰‌، ۱۰‌سانتی‌متر طویل‌تر از پژو ۴۰۵ و تقریبا مشابه سمند است. فاصله بین دو محور ۲۶۵۰ میلی‌متری این سدان سوزوکی از فضای داخلی مشابه تندر۹۰ خبر می‌دهد و ظرفیت ۵۱۰ لیتری صندوق بار آن دقیقا همان مشخصه‌ای است که تندر۹۰ و خانواده سمند را به سدان‌های محبوب خانواده‌ها در ایران بدل کرده است. این سدان در کلاس D با ۲ پیشرانه ۱.۴ لیتری بنزینی و ۱۲۴۸ سی‌سی دیزلی به بازار هند عرضه می‌شود و مدل بنزینی برای انتقال قدرت به محور جلو امکان انتخاب از بین گیربکس‌های ۴ سرعته اتوماتیک و ۵ سرعته دستی را فراهم می‌کند. حداکثر قدرت این سدان در مدل ۱.۴ لیتری بنزینی به حدود ۹۱ اسب بخار در دور ۶۰۰۰ می‌رسد و گشتاور آن عدد ۱۳۰ نیوتن‌متر را نشان می‌دهد.سیاز با وزن خالص ۱۰۱۰ کیلوگرمی حدود ۱۰۰ کیلوگرم از پژو ۴۰۵ و تندر۹۰ سبک‌تر است و همین موضوع می‌تواند ضعف قدرت آن را در مقایسه با همکلاس‌هایش پوشش دهد. با این مشخصات شاید شتاب حدود ۱۴ ثانیه‌ای سیاز در مدل اتوماتیک چندان جلب توجه نکند اما مصرف سوخت ترکیبی ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر قطعا نکته‌ای است که در هیچ رقیب سیاز در بازار ایران به چشم نمی‌خورد. قیمت سدان سیاز برای مدل پایه مجهز به گیربکس دستی حدود ۱۱ هزار دلار است و این قیمت در لوکس‌ترین مدل مجهز به گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک به حدود ۱۵ هزار دلار می‌رسد که با این حساب می‌توان انتظار عرضه این سدان در بازه قیمتی ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان توسط ایران‌خودرو را داشت.

تفاوت پژو 206 فول و نمیه فول

تفاوت پژو 206 فول و نمیه فول:







فروش و تحویل به روز و فوری پژو 206 هاچ بک و صندوقدار فول و نیمه فول در رنگ بندی متنوع، پژو 206 که یکی از محصولات پرطرفدار در بازار داخلی و محصولی با استاندارد بالا می باشد خودرویی که در کلاس متوسط در زمان تولید موفق به کسب امتیازات بالایی چه از دید ایمنی و چه از لحاظ فنی شد.فروش خودرو، این خودرو در ابتدای تولید در چند تیپ عرضه می شد ولی در سالهای اخیر باتوجه به تحریم های اعمال  شده و محدودیت های جاری روند تولید خودرو مختل شد و تولید تیپ های مختلف پژو با مشکل روبرو شد.در مقاله زیر به بررسی و تفاوت میان دوکلاس پژو 206 هاچ بک تیپ 5 و تفاوت کلاس پژو 206 صندوقدار V8 پرداخته می شود.

تفاوت کلاس پژو 206 صندوقدار :

-          سیتم تهویه دستی

-          آینه جانبی دستی

-          سنسور دنده عقب   

     -          شیشه بالابر عقب دستی